Klantverhaal Henrie Rijke

Dit jaar bestaat Henrie Rijke Thuisbegeleiding & Dagbesteding op Maat vijf jaar. Dit jubileum is meteen een mooi moment om even stil te staan bij de afgelopen jaren. In september 2017 is Henrie Rijke voor zichzelf begonnen met het aanbieden van zorg aan (jong) volwassenen en ouderen met psychosociale en/of psychiatrische problematiek.

Vanaf de start van zijn organisatie werkt hij al samen met MijnZorgdeclaratie. Henrie Rijke vertelt in dit klantverhaal meer over zijn organisatie en hoe hij de afgelopen jaren de samenwerking met MijnZorgdeclaratie heeft ervaren.

‘’Precies vijf jaar later ondersteun ik, samen met zes collega’s, inmiddels meer dan 50 cliënten. We ondersteunen deze cliënten in hun dagelijkse leven door het bieden van ambulante (thuis)begeleiding. Dit kunnen mensen zijn met bijvoorbeeld psychosociale klachten, autisme, een drugsverslaving, ADHD of een licht verstandelijke beperking. Voor iedereen bieden we passende begeleiding. Sinds twee jaar zijn wij ook begonnen met het aanbieden van dagbesteding. Op onze dagbestedingslocatie organiseren we voor meer dan 20 cliënten veel diverse activiteiten. Zo kunnen zij bijvoorbeeld in de tuin werken, maar ook zijn er activiteiten die gericht zijn op de ontwikkeling van arbeidsvaardigheden. We helpen namelijk ook cliënten om terug te keren in het werkleven.’’

Vijf jaar geleden is Henrie gestart met zijn organisatie en direct op zoek gegaan naar een partner die hem kon ondersteunen op het gebied van declaraties. Henrie vertelt hierover: ‘’Direct toen ik voor mezelf begon, ben ik in contact gekomen met MijnZorgdeclaratie. Iedere dag zijn mijn collega’s en ik bezig met de best mogelijke zorg voor onze cliënten. Dit is het belangrijkste voor ons. Hier draait het allemaal om. Aangezien ik al iedere dag moet zorgen, vind ik het heel prettig dat MijnZorgdeclaratie mij op dit gebied juist kan ontzorgen. We hebben al vijf jaar een werkrelatie met elkaar en je merkt echt dat je vanaf de start al samenwerkt. Mijn organisatie is de afgelopen jaren gegroeid en MijnZorgdeclaratie is hierin eigenlijk ook meegegroeid. Je weet hierdoor precies wat je aan elkaar hebt en leert elkaar goed kennen. Ik vind dat hier heel veel voordelen aan zitten.’’

Hij vervolgt zijn verhaal met: ‘’Eén van de belangrijkste voordelen zijn wat mij betreft de korte lijnen. Ik hoef maar te bellen of een mail te sturen en ik word altijd dezelfde dag geholpen. Dit werkt echt fantastisch en ik kan eigenlijk niet beter wensen. Als er iets niet klopt met een declaratie die naar de gemeente is gegaan, dan gaat Karin van MijnZorgdeclaratie hier direct achteraan of ze legt mij uit wat ik precies moet doen.

Ook de overstap naar het nieuwe portaal vorig jaar is heel soepel verlopen. Ik ben een man van de praktijk en zeker niet van de computer. Als ik er aan het begin even niet uitkwam hoefde ik ook maar te bellen of te mailen en ik werd meteen geholpen. Ik merk dat ik, dankzij het nieuwe portaal, snel en makkelijk kan zoeken in zowel declaraties als cliënten. Met één muisklik ben ik waar ik moet zijn, vul ik de uren in en kan ik weer snel door. Door met het verlenen van zorg aan onze cliënten.’’

 

Meer informatie
Wil je meer weten over MijnZorgdeclaratie of ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Stuur een mail naar administratie@mijnzorgdeclaratie.nl of klik op de button om naar onze contactpagina te gaan:

Neem contact met ons op »